فرمولاسيون صنايع لبني فرمولاسيون صنايع لبني .

فرمولاسيون صنايع لبني

فرمولاسيون گوشت و مرغ چيست؟

تغييرات در سبك زندگي و نوع غذا خوردن باعث شده است تا فرمولاسيون مواد پروتئيني در حوزه هاي مختلف دستخوش تغييراتي شود. در واقع اين فرمولاسيون بيشتر به سمت مواد اماده و نيمه اماده راه پيدا كرده است. يكي از محبوب ترين اين مواد را مي توان  فرمول توليد همبرگر دانست كه همواره طرفداران خاص خود را داشته است. در ادامه به بررسي و معرفي فرمولاسيون مواد پروتئيني و گوشتي خواهيم پرداخت. 

فرمولاسيون مواد پروتئيني

فرمولاسيون گوشت و مرغ چند نوع است؟ 

  • با استفاده از انواع افزودني مي توان طعم گوشت را در انواع مختلفي توليد كرد. در واقع  فرمول چاشني و ادويه باعث مي شود تا گوشت شما طعم منحصر به فردي بگيرد و به شكل دلخواهتان در بيايد. انواع استيك و بيف و همبرگر از جمله فرآورده هاي گوشتي هستند كه با توجه به فرمولاسيون خاص خود طعمي منحصر به فرد را توليد كرده اند. بنابراين بسياري از شركت ها با توجه به محصول توليدي خود از اين فرمولاسيون استفاده مي نمايند. 
  • مرغ نيز با توجه به فرموله سازي هاي مختلف به انواع محصولات تبديل مي گردد. انواع شنسل و بال و كتف از جمله اين محصولات است كه هر كدام با توجه به طعمشان طرفداران خاص خود را دارند. اگر شما نيز علاقمند  به توليد اين محصولات هستيد و مي خواهيد تجاري سازي كنيد، پيشنهاد مي شود از طعم سازي استفاده كنيد تا هزينه خود را كاهش داده و در ميان رقبا بهترين باشيد. 

بهترين مشاوره فرمولاسيون گوشت و مرغ  

شركت ها و علاقمندان به استفاده از اين خدمات مي توانند با مراجعه به وب سايت مركز فرمولاسيون غذايي ايران، از تمامي اين خدمات بهره مند گردند. كباب‌هاي طعم دار و ساده، جوجه كباب‌هاي مختلف، ناگت، شينسل، برگر و … تنها گوشه اي از اين محصولات هستند كه بسيار مورد علاقه مصرف كنندگان ايراني قرار گرفته اند. اين مجموعه با داشتن كارشناسان متخصص حوزه مشاوره فرمولاسيون انواع مواد غذايي پروتئيني، كارنامه خوبي از فعاليت هاي مشترك با برندهاي مختلف را در كشور دارد. بهره مندي از امكانات آزمايشگاهي، تسلط به استفاده بهينه از انواع افزودني ها و مواد مورد نياز طعم سازي، مهندسي طعم و تجازي سازي مواد پروتئيني از مهم ترين ويژگي‌هاي كارشناسان خبره اين مجموعه است.


برچسب: فرمولاسيون گوشت و مرغ، فرمولاسيون مواد پروتئيني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۸:۰۰ توسط:مبينا مرادپور موضوع:

همه چيز درباره مواد قنادي

يكي از پرطرفدارترين بخش در فرموله سازي، مشاوره فرمولاسيون توليد مواد قنادي است. اين حوزه همواره طرفداران خاص خود را دارد از اين رو بسياري از افراد با ورود به اين حوزه سعي نموده اند تا محصولات خاص و منحصر به فردي را توليد كنند. در اين مقاله به بررسي تامين مواد اوليه براي حوزه مواد قنادي به خصوص كيك و شيريني خواهيم پرداخت. 

فرمولاسيون كيك و شيريني

 مواد اوليه قنادي چگونه تامين مي‌شود؟ 

  • در مرحله اول در فرموله سازي شيريني، طعم و ساختار مخصوص به خود را داشته باشد. در اين ساختار مشخصاتي چون طعم لذيذ، ماندگاري بالا، مديريت هزينه نهايي توليد، سلامتي هر محصول و… مهم است. 
  • انواع كيك، كرمفيل، فرمول خامه قنادي و پايدار كننده‌ها، بكينگ پودر صنعتي، فرمول ساخت بكينگ پودر، فوندانت فلورانت، فوندانت خارجي و از جمله موادي است كه شامل  مواد در اين حوزه مي‌شود. 
  •  مديريت هزينه ها از ديگر فوايد استفاده از اين خدمات است. در واقع بسيار طبيعي است كه بسياري از توليدكنندگان علاقمند به كنترل كاستينگ و هزينه هاي اضافي مي‌باشند. با استفاده از اين امكان مي‌توانيد از هزينه هاي اضافي جلوگيري كنيد. 
  •  عواملي هستند كه بر روند توليد و كيفيت محصول آسيب مي زند. با استفاده از اين امكان مي‌توانيد از روند آن جلوگيري كنيد. داشتن دستورالعمل كمك مي‌كند تا در هر حجم و اندازه‌اي بتوان محصولات را توليد نمود و بدون هيچ تغيير  بزرگي در طعم و مزه آن را به دست مصرف كننده رساند.كاهش زمان آماده سازي از ديگر مزيت هاست. 

بهترين مشاوره فرمولاسيون مواد قنادي

 مشاوره تامين مواد اوليه صنايع غذايي با توجه به اهداف و آرمان خود در اين حوزه تصميم گرفته تا برترين مشاوره و راهنمايي را در اختيار توليدكنندگان و فعالان اين حوزه قرار دهد. شما مي‌توانيد با مراجعه به سايت اين مجموعه برترين مشاوره را دريافت نماييد. همكاران ما در اين حوزه آماده ارائه هر نوع فرمول هستند تا توليدات شما را بهينه نمايند و از هدر رفت هزينه‌ها جلوگيري نمايند. بنابراين اگر علاقمند به دريافت اطلاعات لازم  در اين حوزه هستيد با تماس با اين مجموعه از خدمات آن بهره مند گرديد. 


برچسب: فرمولاسيون كيك و شيريني، فرمولاسيون مواد قنادي،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۵:۴۷ توسط:مبينا مرادپور موضوع: