فرمولاسيون صنايع لبني فرمولاسيون صنايع لبني .

فرمولاسيون صنايع لبني

فرمول انواع ماست چيست؟

 صنايع لبني يكي از مهم‌ترين صنايع واد غذايي به شمار مي رود. با توجه به تنوع بالاي ماست و به طور كل فرآورده‌هاي صنايع لبني، رقابت بالايي در بازار اين حوزه وجود دارد و براي كسب رتبه بالاتر بايد از نظر كيفيت و طعم نسبت به ساير رقبا برتري داشت. به همين دليل و با توجه به ورود بسياري از فعالان به اين حوزه، استفاده از فرموله سازي صنايع لبني يكي از بهترين روش ها براي ارتقاي كيفيت يك محصول است. در ادامه به بررسي دقيق‌تر اين موضوع خواهيم پرداخت. 

فرمولاسيون انواع ماست

انواع طعم ماست

  • ماست منجمد: اين نوع ماست از نوع رقيق مخلوط شده با مخلوط پايه بستني درست مي‌شود. سپس در فريزر قرار مي‌گيرد تا منجمد شود. 
  • نوشيدني ماست: همانطور كه از اسمش مشخص است اين نوع ماست از هم زدن و رقيق شدن به وجود امده و به صورت نوشيدني صرف مي‌شود. 
  • ماست كوارك: اين محصول از  از كشت هاي مزوفيليك بدست مي‌‌ايدو به صورت يك پنير رسيده نرم است. 
  • ماست طعم دار: يكي از پرطرفدارترين صنايع لبني ماست طعم دار است. اين محصول كه از اضافه شدن طعم و چاشني به ماست تهيه مي‌شود، در مزه هاي مختلف توليد شده و در اختيار مصرف كنندگان قرار مي‌گيرد. به همين  خاطر بسياري از توليدكنندگان و فعالان اين حوزه انواع اين محصول را توليد مي‌كنند. 

فرمولاسيون انواع ماست

بهترين مشاوره فرمولاسيون انواع ماست 

قبلتر اشاره كرديم كه صنايع لبني با توجه به ضروري بودنشان و استفاده روزمره يكي از مهم ترين وعده‌هاي غذايي به شمار مي‌روند. بنابراين در صنايع غذايي نيز از اهميت بالايي برخوردار هستند. علاوه بر آن حوزه فعاليت اين محصولات افزليش يافته و داراي بازار رقابتي بالا مي‌باشند. به همين خاطر و با هدف فراهم نموده نياز مصرف كنندگان در اين حوزه، مركز فرمولاسيون مواد غذايي ايران اماده خدمت رساني به تمامي فعالان اين حوزه مي‌باشند. شما مي توانيد با تماس با اين مجموعه از مشاوره و راهنمايي اين مركز بهره مند شويد. 


برچسب: ماست،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۹:۵۸ توسط:مبينا مرادپور موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :